عنوانو گذاشتم سر راه



دنیای کج و معوج من

دیوونــــــگیــ هآمـــ .قوانیـ ـ ـ ـن کجکی

ها؟چیه؟

پرخاشگر شدم جدیدا.

خب راستش پست قبلی رو گذاشتم اما دیدم حوصلم سر رفته چیکارکنم؟اومدم آپ کنم برای دومین بار در یک ساعت.

آیلار آبله مرغون گرفته تا یکشنبه  نمیاد مدلسه ما هم که طاقت دوریه همو نداریم به خاطر همین روزی 3-4 بار به هم می زنگیم.

این چند روزه خیلی به بهزاد خوش میگذره.نیس که آیلار نمیاد به خاطر همین بیشتر وقتم با اون می گذره مطمئنم همش داره دعا می کنه که به این زودیا حال آیلار خوب نشه.

همین الآن که دارم اینجا چرت و پرت می نویسم باید برم تمرینای خرکیه ریاضی رو حل کنم.

امتحان علوم کنسل شد مث......ذوق کردیم با بچه ها.

امتحانامو گند زدم حتی یه دونه از نمره هامو به مامانم نشون ندادم ولی بش گفتم که چقدر گند زدم و قول دادم که از این به بعد درس بخونم.

نمی دونم چرا همه نتشون قطع شده

بیخیال

بای



جمعه 11 آذر 139020:35 جوجو

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 109
بازدید هفته : 718
بازدید ماه : 705
بازدید کل : 257829
تعداد مطالب : 407
تعداد نظرات : 1084
تعداد آنلاین : 1

هدايت به بالا

کد هدايت به بالا

پشتیبانی

آپلود عکس

کد متحرک کردن عنوان وب

** *** **


نایت نما


نایت نما


نایت نما

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

آیکُن های اِمیلی

* *